wtorek, 4 września 2012

:/

No siema siema.Ponieważ narazie nie mamy co dodawać na blogu więc postanowiłem napisać post nie dotyczący transów xD Praktycznie teraz nie mamy czasu nawet na wymyślanie notek bo już szkoła :c I może nawet będziemy dodawać notki 2,3-4 razy w miesiącu.Będziemy sie starać dodawać częściej ale jak to będzie możliwe.Wróciłem ze szkoły po 5 godzinach O.O I wgl dziś lekcje zaczeliśmy od w-f'u -.- A do szkoły na 7.45 :C I tak codziennie bd prócz weekendów :c Głowa mnie boli 2 dzień z rzędu.I sie jakoś nie wyspałem może to dlatego że zachciało mi sie frytek z mc o 1 w nocy :/ Hahaha no nie ma to jak jechać do maka o 1 w nocy :D Mądry ja :P Dziś grałem sb na tfm z nowomyszami lub raczej z NOWOKURWAMI -.- Dlatego że nie chciałem iść na ten zapełniony room gdzie,czat mnie non stop rozprasza,a że narazie nie zależy mi na firstach bo zbieram serki na pióropusz (mam już 484 a musze mieć 1500,tak b. nawet chce wygrać tą dyche o którą sie założyłem z kolegą : /)Trzymajcie za mnie kciuki xd Ide coś zjeść,chyba pizza jest już gotowa więc lece ją zjeść a potem może pooglądam truuuudne sprawy xdd Chociaż nie wiem o której lecą :P Strzałka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz