czwartek, 30 sierpnia 2012

Pytania od Was < ;


Siema,dawno nie wchodziliśmy na naszą poczte i co sie okazało macie dość pytań do nas : oo Więc postanowiliśmy poodpowiadać na 20 po połowie (Kooksu 10 i Czarnym 10 xD)

_________________________________K.O.O.K.S.U___________________________________

1.Długo gracie w transformice ?
odp.:Ja gram jakoś od początku czerwca a Czarnym chyba od października tamtego roku .
2.Będziecie pisać na blogu w roku szkolnym bo jakoś w wakacje wam sie nie śpieszy : /
odp.: No napewno,a teraz nie pisaliśmy bo nic specjalnego sie na tfm nie działo .
3.Koksu co ty robisz że tyle osob cie zna na tfm ? :C
odp.: Czy ja wiem czy mnie dużo osób zna jeśli o to ci chodzi...poznałem kilka fajnych osób na tfm,pograłem z nimi,pogadałem i to wszystko : / Chyba za ledwie z 10 utrzymuje jakiś większy kontakt.
4.Masz GG
odp.: Tak,mam .
5.Skąd dowiedziałes sie o tfm ? pytanie do koksu
odp.: Od Czarnym :D
6.Znasz jakieś inne konta lub hasła to kont które nie są tw ?
odp.: Taak znam do paru ale żadko na nie wchodze można powiedzieć że prawie wogóle.Wole wbijać sb staty niż komuś innemu.
7.Okradłeś komuś kiedyś konto ?
odp.: Nie ! I nie zamierzam ! -.-
8.Masz dziewczyne na transach ?
odp.: Nie,ja sie nie bawie w takie rzeczy,przynajmniej na razie
9.Masz jakis dobrych przyjaciol na transformice ?!
odp.: No niektórych 
10. Ile masz firstów ?
odp.: 131 ! Narazie ! 

______________________________C.Z.A.R.N.Y.M____________________________________


11.Ile masz lat i jak masz na imie ? i jak ma na imie kooksu czy tam czarnym :D
odp.:No bez kitu teraz odp.Czarnym xdd,Kooksu siedzi obok mnie i ma na imie Kuba a ja Miłosz i oboje mamy 13 lat.
12.CZARNYM CZEMU NIE DODAJESZ ŻADNYCH POSTÓW TYLKO KOKSU NON STOP?!!?!?
odp.: Bo ja sie nie zajmuje głównie pisaniem postów robi to Kooksu bo on ma większą wprawe.Ja tylko prostóję niektóre sytuacje i jestem głównie od grafiki.
13.CZARNYM I KOOKSU ZNACIE Ziomex ?
odp.: Oczywiście że znamy,on ukradł konto bratu Kuby (podobno).Kookus znienawidził go...z resztą ja też bym go znienawidził a no i Kooksu ma prośbe : BANUJCIE GO . XD
14.Zostajecie czasami sami w domu ?
odp.: Co Cie to pedofilu ? o.O
15.FAJNIE ŻE PISZECIE COŚ NA BLOGU -.-
odp.: Przeciez piszemy :D
16.mieliście robić jakiis tam rom w srody ja zalatwialem sb czas na kompie zeby tam przyjsc a wy to olewacie ;/
odp.:Sorry nie było czasu zresztą koksu pisał na blogu że napisze kiedy to bd i o której .
18.Macie jakies zwierzaki w domu ????
odp.: Ja mam 3 psy :D 
19.piszcie czesciej posty :<
odp.:STARAMY SIE !
20.Masz laske ?
odp.: nieeeeeeeeeeeee nie mam !!!!!!


Pytania nie zostały poprawiane ani zmieniane,tylko skopiowane . 

1 komentarz:

  1. Czy publiki to troche nie fer bo narabia się komuś staty?

    OdpowiedzUsuń