piątek, 10 sierpnia 2012

Nowe itemy !

No to macie,nie wiem od kąd one są :c




9 komentarzy:

  1. ile masz truskawek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko 9 :c ale planuje sb kupić :> chociaż nie wiem bo jak kupuje to potem przez jakiś miesiąc nie moge tfm włączyć -_-

      Usuń
    2. hahahahaha no to ciennki jesteś ! ja mam 39 ! !!!!! :D:F

      Usuń
    3. twoim zdaniem masz dużo moim mało,choć ja też wcale nie jestem lepszy.A masz 39 bo sb wydałeś kase na coś co w przyszłości ci sie nie przyda :> pozdro anonimku :*

      Usuń
    4. wydajhe kase na co chce a ty mnie nie musisz z tego rozliczac -.-

      Usuń
    5. ja cie ! człowieku odpóść sobie Kooksu nie chodziło o to że jest lepszy czy coś albo ty tylko o to że wydajesz kase na coś co w przyszłości nie będzie malo zadnych korzysci ! ! a nie o co ze on chce cie rozliczac + sory ze z anonimowego ale nie chcialo i sie logowac a musialem pocisnąć mu ! :P

      Usuń
    6. Dobra mniejsza o to,drogi anonimku co sie ze mną przed chwilą kłócił,odpuść sobie bo nic tym nie zdziałasz a wręcz przeciwnie.Mógłbyś sie odważyć i napisać z konta na bloggerze a nie z anonima cwaniaku+szanuje cie za to że nie chcesz sb popsuć dobrej opinii i dlatego pewnie piszesz z anonima xdd haha beka z tego :] A jeśli chodzi o te truskawki to nie musisz sie chwalić w całym necie że masz AŻ 39 truskawek -.- to jest żałosne ! Pozdro :>

      Usuń
  2. A ja mam 997379 troskawek. I co z tego ?

    OdpowiedzUsuń